مدیریت سرور

نوشته شده توسط: محمد

کارشناسان فنی میهن هاستینگ آمادگی دارند تا در پشتیبانی فنی  و مدیریت سرور شما را یاری نمایند.
ممکن است شما سرور خود را بصورت مستقیم از دیتاسنتر تهیه کرده باشید ، با توجه به اینکه اکثر دیتاسنترها خدمات پشتیبانی و کانفیگ سرور انجام نمی دهند ، شما می توانید پشتیبانی سرور خود را به متخصصین میهن هاستینگ واگذار کنید.
 

خدمات مدیریت سرور:

از جمله خدمات  پشتیبانی سرور که توسط تیم فنی میهن هاستینگ انجام می شود:
کانفیگ و بهینه سازی سرور
تنظیم بکاپهای هفتگی از فایلها و دیتابیسها
تنظیم بکاپ ریموت و لوکال
بررسی صحت بکاپگیری ها
ارائه سرویس رایگان فضای بکاپ
مانیتور سرور و ارائه گزارش قطعی
نصب نرم افزارهای امنیتی نظیر cxs
ارائه گزارش و باگهای امنیتی
ارائه گزارش ماهیانه مانیتور سرور
و انجام تمامی موارد مرتبط
 برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق ارسال تیکت با ما در ارتباط باشید و پاسخ سوالات احتمالی خود را در کمترین زمان ممکن بیابید:
خدماتی که در سرویس مدیریت سرور توسط میهن هاستینگ ( MihanHosting )ارایه می‌شود به شرح زیر میباشد:

۱-مانیتورینگ خودکار سرور

با استفاده از این روش تیم فنی میهن هاستینگ در هر لحظه وضعیت در دسترس بودن سرور شما را مانیتور مینماید و در صورت بروز مشکلات احتمالی برای عیب یابی وارد عمل میشوند.

۲-بروزرسانی سیستم عامل

در این بخش، تیم فنی میهن هاستینگ تمام بروزرسانی‌های لازم و patchهای منتشر شده را برروی سرور شما اعمال مینماید.

۳- بروزرسانی سرویسها و نرم‌افزارهای مورد استفاده

تیم فنی میهن هاستینگ بصورت مداوم تمام بروزرسانی‌های منتشر شده برای نرم‌افزارهای مورد استفاده در سرور شما را برروی سرور اعمال مینماید. در صورتی که نرم‌افزارهای مورد استفاده‌ی شما دارای مجوز خاص باشند و میهن هاستینگ قادر به کنترل وضعیت بروزرسانی آن‌ها باشد، بروزرسانی این نرم‌افزارها برعهده مشتری خواهد بود. دقت کنید، نرم‌افزارهایی که برروی وب‌سایتها مورد استفاده قرار میگیرند، مانند سیستم‌های وبلاگ و یا مدیریت محتوی، شامل بروزرسانی نخواهند بود و بروزرسانی فقط شامل نرم‌افزارهای اصلی سرور(مانند سرویس‌دهندها) میباشد.

۴-کنترل وضعیت امنیتی سرور

تیم فنی میهن هاستینگ  و تیم امنیتی میهن هاستینگ بصورت مداوم گزارش‌ها امنیتی سرور را کنترل و موارد مشکوک را بررسی مینمایند. میهن هاستینگ سعی میکند با استفاده از جدیدترین روشهای امنیتی، بیشترین امنیت را در سرورهای مشتریان خود برقرار نماید.

۵-نصب نرم‌افزارها و سرویس‌دهنده‌های درخواستی

ممکن است سرویسهای کنونی شما جوابگوی نیازتان نباشد، تیم فنی میهن هاستینگ میتواند در نصب و پیکربندی سرویس‌دهنده‌های جدید برروی سرور به شما کمک نماید. توجه نمایید این بند شامل نرم‌افزارهای معمول مورد استفاده در هاستینگ میباشد(مانند وب سرورها – کنترل پنلها و امثال آن) و شامل برنامه‌هایی که با اهداف دیگری تولید شده‌اند نخواهد شد.

۶-عیب یابی و رفع عیب

تیم فنی میهن هاستینگ به گزارش‌ها رسیده از شما در رابطه با خرابی سرویسها رسیدگی مینماید و عیوب احتمالی را رفع نموده و به شما اطلاع خواهد داد. مشکلاتی از قبیل وجود خطا در یک سایت، عدم توانایی یک مشتری در نصب یک پورتال و اینگونه موارد شامل این بخش نمیباشند. این بخش مربوط می‌شود به سرویس‌دهنده‌ها، کنترل‌پنلها و امثال آن.
در صورتی که به تقاضای مشتری تنظیمات غیرمعمول برروی سرور اعمال شوند، و این تنظیمات مسبب مشکلات فنی گردد، هزینه‌ی رفع عیب این مشکلات بصورت جداگانه محاسبه خواهد شد.بطور مثال نصب نرم‌افزارهای منتشر نشده(نسخه آزمایشی) و یا انجام تنظیمات خاص برروی سرویس ایمیل مانند فعال نمودن سیستم مدیریت ایمیل از طریق SMS
توجه نمایید، تیم میهن هاستینگ تحت هیچ شرایطی با مشتریان شما بصورت مستقیم در ارتباط نخواهد بود و تمام پیگیری‌ها فقط و فقط از طریق مالک سرور قابل انجام میباشد.
حهت اطلاع از قیمت ها و تهیه سرویس به بخش فروش  از طریق لینک ذیل تیکت ارسال نموده و یا از طریق تماس تلفنی با همکاران بخش مربوطه تماس برقرار نمایید.

ارسال تیکت

مطالب مرتبط

نظر شما