روش ایجاد ادوردز با دامنه ir

نوشته شده توسط: محمد

ایجاد ادوردز با دامنه ir چگونه می باشد؟ همانطور که گفته شد، یکی از موثر ترین راه ها برای جذب مشتری به صورت بالقوه، تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز می باشد. این روش بهترین حالت تبلیغات به صورت آنلاین است. همه ی ما می دانیم که ایران در سرویس های گوگل (به جز جیمیل و موتور جست جوی کروم) تحریم می باشد. علاوه بر گوگل، شرکت های بزرگی مانند فیسبوک، توییتر، امازون و… هم ایران را تحریم کرده اند! اما میهن هاستینگ راه های ایجاد ادوردز با دامنه ی ir را پیدا کرده است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ارتباط با کارشناس گوگل ادوردز

ارتباط با کارشناس ادوردز

نحوه ایجاد ادوردز با دامنه ir چگونه است؟

برای ایجاد ادوردز با دامنه ir چندین راه وجود دارد که قصد داریم هر کدام را به صورت مختصر و مفید در ادامه ی طلب توضیح دهیم. به صورت کلی ترجیحا از دامنه ی com استفاده کنید. چون ایجاد اکانت ایرانی در سیستم گوگل ادوردز طبق قوانین گوگل غیر قانونی است و اکانت با استفاده از ترفند های خاصی ساخته می شود. مثلا کشور خاصی را نباید برای اجرای تبلیغ در نظر گرفت. پس اگر زیادی برای اکانت خود با دامنه ی ir ادوردز بزنید امکان اینکه اکانت شما بلاک شود زیاد است.
روش ایجاد ادوردز با دامنه ir
آپدیت جدید گوگل ادز
اولین و ساده ترین راه آپدیت پلت فرم گوگل ادوردز می باشد. در آپدیت و پلتفرم جدید گوگل ادوردز که google ads نامیده می شود، راهی ساده برای نشان داده شدن تبلیغات با دامنه ی ir هم به وجود آمده است. در این روش باید دامنه ی ir را از سطح بین الملل خارج کنید. با آپدیت گوگل ادوردز مشکل به صورت کامل رفع نمی شود. باید تبلیغاتی که با دامنه ir ثبت شده است را از دید کاربران در امریکا مخفی کنید. یعنی آن ها را خارج کنید تا برای امریکا نشان داده نشوند. به این ترتیب تحریم دور زده می شود و تبلیغات تایید می شود. از مزایای تبلیغات با دامنه ی ir، صرفه جویی در هزینه ثبت دامنه های بین المللی، خرید و ایجاد سایت با پسورد دامنه ی ir می باشد.  اگر برای شما کاربران امریکا مهم می باشد و از طرفی هم دامنه ی ir دارید، باید از روش هایی که در ادامه ی مقاله توضیح می دهیم استفاده کنید یا اینکه از دامنه ی com استفاده کنید.
به صورت کلی اگر در حال انجام سدوی سایت خود هستید، می توانید به صورت همزمان از ادوردز هم استفاده کنید. زیرا باعث به وجود آمدن مشتری های بالقوه و ثابت می شود.
ایجاد صفحه ی فرود روی دامنه ی بین المللی
یکی از راه های ایجاد ادوردز با دامنه ی ir به وجود آوردن صفحه ی فرود می باشد. بعد از به وجود آوردن صفحه ی فرود، باید آن را بر روی یک دامنه ی بین المللی آپلود کنید و ادوردز را با این دامنه ثبت نمایید. در طراحی صفحه ی فرود حتما از محتوای بهینه شده و مرتبط با کلیدواژه ادوردز استفاده کنید. حتما صفحه ی landing page را سئو کنید و از انجام کارهای بهینه سازی روی آن غافل نشوید.
پارک، دامنه بین المللی  بر روی وب سایت
یکی دیگر از راه های ایجاد ادوردز با دامنه ی ir این است که یک دامنه ی بین المللی را بر روی سایت خود را پارک کنید. بعد از آن تبلیغ در گوگل را بر روی آن ثبت نمایید. در این حالت کاربر وارد سایت شما می شود بدون اینکه تغییر در آدرس (url) ایجاد شود صفحات وب سایت شما را می بیند.
توجه: برای ایجاد ادوردز با دامنه ir هیچگاه سایت خود را ریدایرکت نکنید! زیرا امکان بسته شدن اکانت ادوردز شما توسط گوگل بسیار زیاد است. پارک دامنه کار چندان سختی نمی باشد. باید از طریق پنل هاستتان دامنه را در بخش parked domain اضافه کنید.
اگر بخواهید دامنه ملی را به دامنه ی بین المللی تبدیل کنید باید دامنه بین المللی را ثبت کنید و آن را به هاست سایتتان متصل کنید. سپس دامنه ی ir را به دامنه جدیدتان ریدایرکت کنید. بعد از آن لینک های قدیمی را به دامنه ی جدید تغییر دهید. در آخر باید آدرس سایت را در گوگل وب مستر تولز و بینگ مستر تولز تغییر دهید.
نحوه ی ایجاد ادوردز با دامنه irاز مزایای تغییر دامنه ir به دامنه ی بین المللی این است که سرعت بالایی دارد و فقط با خرید یک دامنه ی بین المللی می توانید تبلیغات خود را روی دامنه ir انجام بدهید. بزرگترین عیب آن هم این است که کاربر برای منتقل شدن به سایت اصلی مورد نظر ما کلیک نکند و ما یکی از بازدیدکنندگان خود را از دست داده ایم. به همین دلیل بازدید سایت بین دو سایت تقسیم می شود و اینگونه آمار بازدید سایت ما با دامنه ی ir کم می شود.
علت اینکه باید لینک های قدیمی را به دامنه ی جدید تبدیل کنید این است که امکان دارد پس از ایجاد تغییرات، سایتتان با مشکل مواجه شود. مثلا اگر از سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنید بعد از تغییر دامنه باید در تنظیمات وردپرس هم آدرس سایتتان را به آدرس جدید تغییر بدهید. علاوه بر این اگر از ساختار لینک دهی ناقص استفاده نکرده باشید باید تمام لینک های سایتتان را به دامنه جدید تغییر دهید.

جهت مشاوره رایگان و ایجاد کمپین با پشتیبانی میهن هاستینگ ارتباط بگیرید.

کارشناس ایجاد ادوردز با دامنه ir
از subdomain (زیر دامنه) هم استفاده نکنید. زیردامنه به معنای شاخه ای از دامنه ی اصلی شما می باشد. در قوانین گوگل ادوردز استفاده از زیردامنه ممنوع است. بنابراین توصیه می کنیم به هیچ عنوان از زیردامنه استفاده نکنید. نمایش تبلیغات با دامنه ی ir به مراتب کمتر از دامنه com است. یعنی در شرایط یکسال imperssion دامنه ir نسبت به دامنه ی com بسیار کمتر است.

مطالب مرتبط

نظر شما