روش نصب تضمینی با ادوردز چیست؟

نوشته شده توسط: محمد

روش نصب تضمینی با ادوردز چیست؟ همانطور که در مطلب روش های افزایش نصب در اپلیکیشن گفته شد، یکی از بهترین راه ها برای افزایش نصب در برنامه به صورت واقعی و هدفمند، روش نصب تضمینی با ادوردز می باشد. هر دولوپری بعد از انتشار برنامه در گوگل پلی به دنبال راهی است تا تعداد نصب های خود را بالا ببرد. به میزانی که تعداد نصب ها بالا باشد، میتوان از طریق برنامه درآمد دلاری کسب کرد که این موضوع هدف همه ی برنامه نویسان برنامه های اندوریدی و ios ای می باشد. در این مقاله قصد داریم به صورت کامل و جزئی روش نصب تضمینی با ادوردز را توضیح دهیم. تا پایان با ما همراه باشید.

جهت مشاوره رایگان با پشتیبانی نصب تضمینی با ادوردز تماس بگیرید.

روش نصب تضمینی با ادوردز به چه صورت می باشد؟

روش نصب تضمینی با ادوردز به این شکل می باشد که کاربران با یک تبلیغ جذاب، راغب به نصب اپلیکیشن می شود. میهن هاستینگ با استفاده از تبلیفات کلیکی گوگل، برای برنامه ی شما  تبلیغ ادوردز می زند و گوگل هم برنامه ی شما را در نقاط مختلف از جمله موتور کروم جستجوی گوگل، گوگل پلی، یوتیوب، بین برنامه های مشابه و مرتبط با اپلیکیشن شما و همکاران گوگل نشان می دهد. در صورتی که کاربران روی این تبلیغ کلیک کنند، هزینه ای کسر نمی شود. اگر بعد از کلیک روی تبلیغ، برنامه را دانلود و نصب کرد، هزینه ای بابت آن کم می شود. به همین دلیل این نوع تبلیغات بسیار هدفمند می باشد. زیرا کاربر واقعی در صورتی که نیاز به برنامه داشته باشد قطعا آن را دانلود و سپس نصب می کند.
روش نصب تضمینی با ادوردز چگونه است؟فقط در روش نصب تضمینی با ادوردز، میزان جذابیت تبلیغ یکی از عوامل مهم در مقدار نصب اپلیکیشن می باشد. زیرا اگر تبلیغ جذاب باشد و بتواند همه ی نیازهای مهم را به کاربر بفهماند، قطعا آن را نصب می کند.
این حالت کاملا به نفع کاربران می باشد زیرا در صورتی که نصب انجام شود هزینه کم می شود و با هر کلیک اتفاقی نمی افتد. اما در عین حال با هر کلیک برنامه ی شما بیشتر هم شناخته می شود.

موارد مورد نیاز برای روش نصب تضمینی با ادوردز چیست؟

برای روش نصب تضمینی با ادوردز کافی است که اکانت گوگل ادوردز را داشته باشید. البته این اکانت باید مورد تایید گوگل باشد و همچنین حساب آن شارژ داشته باشد. داشتن این اکانت در ایران کمی مشکل است زیرا ما برای سرویس های گوگل تحریم می باشیم. اما نگران این موضوع نباشید. شرکت میهن هاستینگ دارای اکانت مورد تایید گوگل می باشد و همچنین توانایی بستن کمپین های نصب تضمینی را هم دارد.
علاوه بر داشتن اکانت و تخصص در زمینه ی ادوردز، انتشار برنامه در گوگل پلی هم یکی از موارد مورد نیاز برای انجام نصب تضمینی می باشد.

اگر هنوز اپلیکیشن خود را در گوگل پلی منتشر نکرده اید با ما ارتباط بگیرید. 

ارتباط برای روش نصب تضمینی با ادوردز
کافی است شما لینک انتشار برنامه در گوگل پلی را در اختیار ما قرار بدهید. ما این لینک را در کمپین می گذاریم و سپس برای آن طبق حوزه ی رقابتی و موضوع اپلیکیشن، بهترین متن های تبلیغاتی را آماده کرده و گروه بندی می کنیم. بعد از اتمام کار بسته شدن کمپین، ۲۴ ساعت زمان می برد تا مورد تایید گوگل قرار بگیرد. ما برای کمپین بودجه بندی روزانه می گذاریم. اگر این بودجه بندی مبلغی بالا باشد، قطعا نتیجه ی بهتری خواهید دید.

تبلیغات در روش نصب تضمینی با ادوردز در کجا نشان داده می شود؟

وقتی برای اپلیکیشن کمپین زده می شود، شما نمی توانید به آسانی کمپین های وب سایتی برنامه ی خود را در صفحه اول گوگل مشاهده کنید. یکی از دلایل آن این است که در ادوردز برای وب سایت ها، فقط یک مکان نمایش وجود دارد. اما در کمپین اپلیکیشن تبلیغات در چند مکان نشان داده می شود.اینکه این تبلیغات در کجا و چه زمانی نمایش دارد کاملا به سیاست های گوگل بستگی دارد و کاملا رندمی است. فراموش نکنید که گوگل بهترین حالت نمایش را برای تبلیغ شما در نظر میگیرد! بنابراین ما نمی توانیم تشخیص دهیم تبلیغات کجا هست. نتیجه ی هر کلیک و هر نصب به راحتی در پنل قابل مشاهده است. ما گزارش دقیق از تعداد نصب ها و مقدار دیده شدن را به صورت روزانه به شما خواهیم داد.
ویژگی های نصب تضمینی با ادوردز
ویژگی های روش نصب تضمینی با ادودرز
قابلیت تنظیم زمان و عدم وجود محدودیت زمانی: با روش نصب تضمینی ادوردز شما می توانید برای کمپین خود زمان مشخص کنید. یعنی مثلا در یک بازه ی زمانی تبلیغ نشان داده شود. این موضوع معمولا جهت بهینه سازی موثر می باشد.
– عدم وجود محدودیت در تعداد نصب: در نصب تضمینی ادوردز شما اصلا محدودیتی در تعداد نصب ها ندارید و این یکی از بزرگترین امتیازها در روش های افزایش نصب اپلیکیشن می باشد. فقط سقف تعداد نصب در ۱ روز ۲۰ هزار تا می باشد.
ارائه ی گزارش دقیق از تعداد و محل نصب ها: شما می توانید به راحتی ببینید در چه کشورها و شهرهایی اپلیکیشنتان نصب گرفته است. حتی می توانید به صورت جزئی تر مشخص کنید در چه کشورهایی اپلیکیشن نصب شود. مثلا فقط ایران. این گزارش ها به راحتی به شما اطلاعات مفیدی را می دهد که می توانید برای تحلیل از آن ها استفاده کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که دست گوگل را برای تمامی کشورها باز بگذارید. زیرا کاربران در ایران به دلیل تحریم بودن های متداول از وی پی ان و آی پی ها خارجی استفاده می کنند.
– نصب ها کاملا واقعی و ریزش کم: در روش نصب تضمینی با ادوردز، نصب ها کاملا واقعی است و رباتی در کار نیست! به همین دلیل نسبت به روش نصب نوتیفیکیشن مقدار ریزش کمتری دارد.
قابلیت بهینه سازی کمپین و کاهش هزینه: بعد از بسته شدن کمپین می توانید استراتژی ای بچینید که هزینه ها را در آن کاهش دهید و نصب بیشتری با هزینه ی کمتر داشته باشید.
قابلیت تبلیغ نمایش برای یک رده سنی خاص: شما با استفاده از شبکه display می توانید به راحتی تبلیغات را فقط برای یک رده سنی خاص مشخص کنید.
این روش برای اپلیکیشن های پولی و یا اپلیکیشن هایی که ارزش افزوده دارند به هیچ عنوان مناسب نیست و ما به شما این پیشنهاد را نمی دهیم. برای شروع اصلا فرقی نمی کند چه تعداد نصب فعال دارید و یا چه زمانی برنامه را در گوگل پلی منتشر کرده اید. ما توانایی نصب به صورت نامحدود برای برنامه ی شما را داریم. 
در هنگام بستن کمپین، باید نوع اپلیکیشن (universal application) را انتخاب کرد و سپس لینک برنامه در گوگل پلی را داد. ( البته اگر اپلیکیشن از نوع اندروید بود. یعنی اگر از نوع در مرحله ی بعدی هم باید متن تبلیغاتی جذابی را برای نمایش آماده کنید و آن را وارد کنید. در مورد قیمت های نصب تضمینی ادوردز نمی توان به صورت دقیق مبلغ هر نصب را اعلام کرد. زیرا قیمت ها بر اساس دلار می باشد و نوسانات دلار بسیار زیاد است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

نظر شما