کاربران و مشتریان از شما یک وب سایت سریع را میخواهند

نوشته شده توسط: محمد

هیچکس یک وب سایت کند را دوست ندارد ، چرا که از باز کردن صفحات و محتوای شما کسل و کلافه می شوند.
 

آیا کندی وب سایت برای شما هزینه ای دارد ؟

هیچکس یک وب سایت کند را دوست ندارد ، چرا که اگر شما کار های زیادی در اینترنت داشته باشید و در وب سایتی باید کاری را انجام دهید قاعدتا وقت زیادی ندارید پـس اگر آن وب سایت کند باشد بسیار ناخوشایند خواهد بود. برای مثال سایت سنجش (Sanjesh.org) زمانی که ثبت نام یا نتایج کنکور اعلام می شود دیگر در دسترس نیست و یا بسیار کند هست. حالا متوجه منظور بنده می شوید؟
حال اگر شما مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید ، هیچکس مایل نیست در یک فروشگاه زنجیره ای بسیار شلوغ که حتی جایی برای رسیدن به جنس مورد نیاز خودش است نیست برود و خرید کند ، در اینترنت هم همینگونه است. هیچکس مشتاق نیست اقدام به جستجوی محصولات مورد نظر خودش در یک فروشگاه اینترنتی کُند کند.
در نگاهی دیگر ، شما یک انجمن اینترنتی یا یک وب سایت تفریحی دارید ، کاربر برای پیدا کردن مطلبی به وب سایت شما می آید و شما مطالب بسیار خوب و مفیدی دارید ، اما وب سایت شما بسیار کند است ؛ هر چند که مطالب شما بسیار مناسب هست ، اما شما خود را جای کاربر بگذارید ، آیا مایل هستید در یک وب سایت کند کاوش کنید ؟
فقط انسان ها نیستند که از کندی سرعت خوششان نمی آید ، روبات های گوگل – یاهو – بینگ و… از گشت و گذار در یک وب سایت کند لذت نمی برند و کمتر به شما سر می زنند ؛ در نتیجه با سرعت کمتری مطالب شما در موتورهای جستجوگر ایندکس (فهرست) شده و از امتیاز کمتری نسبت به دیگر وب سایت ها برخوردار می شوید.
کندی وب سایت شما می تواند بسیار هزینه بر و باعث کاهش ارزش افزوده درآمد وب سایتتان شود.
 

کاربران یا مشتریان از شما یک وب سایت سریع را میخواهد !

سرعت بالای بارگذاری صفحات وب سایت لوکس نیست ، بلکه مهم و لازم هست. کاربران انتظار دارند یک وب سایت حداکثر ۵ ثانیه لود شود و اگر کاربران فکر کنند وب سایت شما کند هست ، جستجو کنید چقدر از کاربران از کندی سرعت وب سایت ها و اینترنت معترض هستند.
زمانی که یک کاربر با کندی سرعت وب سایت شما مواجه شود ، تجربه بد خود را با دیگران به اشتراک خواهد گذاشت (بین دوستان ، آشنایان ، همکاران و..) و شما بهتر از بنده می دانید ، یک نظر  منفی چقدر می تواند وجه وب سایت شما را خراب کند.

یک وب سایت کند بصورت بالقوه می تواند اعتبار شما را خدشه دار و بازدید وب سایتتان را کاهش دهد.

این فقط یک تبلیغ  برای فروش هاست میهن هاستینگ نیست.

 
خرید هاست پرسرعت

مطالب مرتبط

نظر شما