معرفی افزونه All In One WP Security and Firewall برای وردپرس

نوشته شده توسط: محمد
افزونه All In One WP Security and Firewall

افزونه All In One WP Security and Firewall چه کاربرد و مزیت هایی دارد؟ قابلیت های آن چیست؟ هکرها در موقعیتی به دنبال راهی برای نفوذ به سایت ها هستند در نتیجه یکی از مسائلی که وب مستران را نگران کرده است امنیت وردپرس می باشد راه های مختلفی برای افزایش سطح امنیت آن وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس است. ما در این مقاله سعی داریم شما را با یکی از این افزونه ها به نام All In One WP Security and Firewall آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید هاست وردپرس و مشاوره ی رایگان با متخصصین میهن هاستینگ در ارتباط باشید.

افزونه All In One WP Security and Firewall و تاثیر آن بر امنیت وردپرس

وردپرس خود از امنیت بالایی برخوردار است اما فراموش نکنید که هکرها از هر فرصتی برای حمله دریغ نمی کنند. یک برنامه ی جامع که می تواند افزایش سطح امنیت را بالا ببرد افزونه  All In One WP Security and Firewall می باشد که توسط متخصصان وردپرس طراحی و نوشته شده است و استفاده از آن بسیار آسان است. با بررسی نقاط ضعف، پیاده سازی و اجرای آخرین شیوه ها و تکنیک های توصیه شده ی وردپرس ، ریسک امنیتی را کاهش می دهد. شما می توانید در پیشخوان وردپرس به قسمت افزونه ها به افزودن مراجعه نموده و به راحتی آن را نصب نمایید.
یکی از ویژگی های بارز این افزونه اینست که سایت شما را کند نمی کند و ۱۰۰٪ رایگان است. افزونه All In One WP Security and Firewall ویژگی های امنیتی دیگری دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:
امنیت حساب های کاربری
. به راحتی می توانید حساب هایی که با عنوان پیش فرض “مدیر” هستند را شناسایی کنید و آن ها را تغییر دهید.
. این افزونه همچنین حساب هایی که دارای نام و نمایش یکسان می باشند را شناسایی می کند داشتن حساب هایی با نام ورود یکسان یک باگ امنیتی محسوب می شود و راه را برای هکرها هموار می سازد.
. ابزار قدرت رمز عبور به شما امکان می دهد رمزهای عبور بسیار قوی ایجاد کنید.
امنیت ورود کاربران
. به کمک این افزونه ی امنیتی می توانید تعداد تلاش ناموفق برای ورود را محدود نمایید همچنین کاربرانی که IP مشخص به خود را دارند را بعد مدت معین از حساب خارج کرد تا سطح امنیت بالا رود.
. فعالیت همه حسابهای کاربری  را با ردیابی نام کاربری ، آدرس IP ، تاریخ ورود / زمان ورود و تاریخ / زمان ورود به سیستم ، در سیستم خود مشاهده کنید.
. قابلیت بلاک IPهایی که با نام کاربری اشتباه سعی در ورود به سیستم را دارند.
افزونه All In One WP Security and Firewall  امکان مشاهده لیستی از کلیه کاربرانی که در حال حاضر به سایت شما وارد شده اند.
. به شما امکان می دهد یک یا چند آدرس IP را در لیست سفید ویژه مشخص کنید. آدرس های IP لیست شده به صفحه ورود WP شما دسترسی دارند.
. افزودن Google recCaptch به فرم ورود wordpress
امنیت دیتابیس
. به راحتی با یک کلیک می توانید پیشوند wp را به میزان دلخواه خود تنظیم نمایید.
. امکان بکاپ گیری خودکار یا بکاپ گیری در زمان دلخواه
بکاپ و بازیابی فایل های htaccess. و wp-config.php
. به راحتی با بکاپ گرفتن از فایل های اصلی htaccess. و wp-config.php می توانید عملکرد های شکسته شده را بازیابی کنید.
. محتویات پرونده های فعال در فایل های htaccess. و wp-config.php به کمک افزونهAll In One WP Security and Firewall تغییر دهید.
عملکرد فایروال
این پلاگین به شما اجازه می دهد تا به راحتی از طریق فایل htaccess. محافظت از فایروال را به سایت خود اضافه کنید. یک فایل htaccess قبل از هر کد دیگری در سایت شما توسط سرور وب شما پردازش می شود. در نتیجه این قوانین فایروال اسکریپت های مخرب را قبل از دستیابی به کد های وردپرس متوقف می کند.
. امکان کنترل دسترسی
. فعال سازی فوری مجموعه ای از تنظمات اساسی، متوسط و پیشرفته
. امکان مسدود سازی دسترسی به پرونده های ورود رفع مشکل
. محافطت از آسیب پذیری PingBack وردپرس : این ویژگی فایروال به کاربر اجازه می دهد تا به منظور محافظت در برابر برخی از آسیب پذیری ها در عملکرد pingback ، دسترسی به پرونده xmlrpc.php را ممنوع کند.این ویژگی همچنین برای جلوگیری از دسترسی مداوم به فایل xmlrpc.php و هدر رفتن منابع سرور شما مفید است.
وجود اسکنر امنیتی
مهم ترین ویژگی این افزونه داشتن اسکنر امنیتی است این ویژگی به شما هنگام هر گونه تغییر در پرونده های وردپرس به شما اخطار می دهد تا بتوانید بررسی کنید این تغییرات مفید هستند یا مضر.

افزونه All In One WP Security and Firewallویژگی های اضافه ی افزونه All In One WP Security and Firewall

. امکان حذف اطلاعات Generator Meta وردپرس از منبع HTML سایت خود
. قابلیت حذف اطلاغات ورژن وردپرس از پرونده JS و CSS
. امکان جلوگیری از دسترسی افراد به پرونده های readme.html ، licens.txt و wp-config-sample.php
. می توانید قسمت جلوی سایت را هنگام انجام عملیاتی مانند به روزرسانی و تنظیمات امنیتی و غیره برای کاربران ببندید.

مطالب مرتبط

نظر شما