انتخاب هاست مناسب برای وردپرس

نوشته شده توسط: محمد

روش انتخاب هاست مناسب برای وردپرس 
شاید برای یک بار هم که شده نام وردپرس را ازافرلدی که کار آن ها ساخت وب سایت، فروش هاست و خدمات هاستینگ است، در قالب وب سایت وردپرسی هاست وردپرس و پلاگین های وردپرس شنیده باشید. این نشان می دهد وردپرس طرفداران زیادی در ایران دارد. همچنین طبق آماری که در سال ۲۰۱۶ اعلام شد یک چهارم وب سایت های جهان بر اساس سیستم های مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده اند.

بهترین روش انتخاب هاست مناسب برای وردپرس چیست؟

برای وب مسترانی که طرفدار وردپرس هستند و می خواهند وب سایت خود را راه اندازی کنند انتخاب هاست مناسب برای وردپرس بسیار حائز اهمیت است. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید هاست مناسبی برای وردپرس انتخاب نمایید. اما قبل از آن لازم می دانیم شما را با هاست و انواع آن و هاست وردپرس  و نکات مهم درانتخاب هاستینگ مناسب آشنا کنیم. میهن هاستینگ در ارتباط باشید.
هاست: هر وب مستری که قصد راه اندازی وب سایت و نمایش آن برای کاربران با وارد کردن نام دامنه را دارد، نیازمند یک فضا برای میزبانی وب سایت خود است. به این فضا هاست می گویند.
روش های انتخاب هاست مناسب برای وردپرسانواع هاست
هاست اشتراکی: این نوع هاست منابع اختصاصی ندارد و شما می توانید با توجه نیاز وب سایت خود میزان رم، فضا و پهنای باند زا تعیین و هاست را اجاره نمایید.
هاست اختصاصی: این هاست برای سایت هایی که به امنیت بالا نیاز دارند و پر بازدید هستند کاربرد دارد.
هاست ابری: فضای میزبان روی چند سرور قرار دارد که در صورت قطعی و خرابی یک سرور در آپتایم سایت شما مشکلی رخ ندهد.
هاست خصوصی: قسمتی از یک سرور اختصاصی است که امنیت و سرعت بیشتری نسبت به هاست اشتراکی دارد وبرای سایت هایی که بازدید کننده زیادی دارد این هاست توصیه می شود.
نکات قابل توجه در انتخاب شرکت هاستینگ مناسب:
۱) شرکت هاستینگ باید معتبر باشد یعنی نسبت به انجام کار خود تعهد داشته و دارای کارکنان حرفه ای و کار بلد و سیستم های بروز باشد.
۲) شرکتی خوب است که انواع هاست و پلن های گوناگونی داشته باشد و نیاز های مشتریان را در هر زمینه ای برطرف کند و همچنین در صورت لزوم بتوان فاکتور های هاست را ارتقا داد.
۳) نکته بسیار مهم در انتخاب شرکت هاستینگ امنیت سرور و هاست است. مقصود از امنیت، امنیت فیزیکی یعنی محل نگه داری سرور دربرابر حوادث مقاوم و سرور زیر نظر نیروی امنیتی باشد، است و نیز امنیت نرم افزاری،می باشد.
۴) شرکت هاستینگی که اجازه ی راه اندازی وب سایت های زیادی را در هاست اشتراکی به کاربران خود می دهد از کیفیت هاست خود می کاهند.
۵) خدمات و پشتیبانی یکی دیگر از نکات قابل توجه که در انتخاب شرکت هاستینگ تاثیر دارد، است. شرکت هاستینگ باید به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته به سوالات مشتریان پاسخ و پشتیبانی های لازم را انجام دهند.
هاست وردپرس: تفاوت این هاست با دیگر هاست ها این است که برای وب سایت های وردپرسی مناسب است و کارایی و ایمنی این سرویس برای وب سایت های وردپرسی بیشتر است.
انتخاب هاست مناسب برای وردپرس
انتخاب هاست مناسب تاثیر بسزایی درافزایش بازدید کننده ها و بهبود سئو سایت شما می شود در نتیجه وب مستران در هنگام ساخت وب سایت وردپرسی باید به انتخاب هاست مناسب برای وردپرس دقت نمایند. اگر شما از wordpress.org استفاده می کنید وردپرس نمی تواند سایت شما را میزبانی کند و به هاست و دامنه اختصاصی احتیاج خواهید داشت.
هاستی قابلیت میزبانی از از وب سایت های وردپرسی دارد که شرایط و امکانات زیر را داشته باشد:
۱) هاست باید از php 7 ونسخه های بالاتر پشتیبانی کند.
۲) نسخه MYSQL آن ۵.۰.۱۵ و به بالا باشد.
۳) امکان پشتیبانی از ماژول mode rewrite آپاچی را داشته باشد.
۴) هاست مناسب برای وردپرس هاستی است که بتوان در آن از SSH ویا FTPS به منظور آپلود یا تغییر فایل ها برای مدیریت وب سایت وردپرسی استفاده کرد.
۵) یکی دیگر از مواردی که درانتخاب هاست مناسب برای وردپرس تاثیر دارد کنترل پنل و سیستم عامل مناسب است. کنترل پنل سی پنل نسبت به دایرکت ادمین گرافیکی تر و به طبع گران تر است.
۶) هاست وردپرس همانند دیگر پلن ها از فضا و پهنای باند معین برخوردار است اما به علت مصرف بالای سیستم مدیریت محتوای  وردپرس از منابع، نسبت به هاست های دیگر تنظیمات متفاوتی دارد.
۷) در هاست وردپرس به دلیل آنکه محتوایش به طور مداوم در حال افزایش حجم است، به فضای بیشتری نیاز دارد.
ما با بیان ویژگی های هاست وردپرس مناسب تلاش کردیم تا بتوانیم به شما در انتخاب هاست مناسب برای وردپرس کمک کنیم.

در صورت نیاز به مشاوره با پشتیبانی میهن هاستینگ تماس بگیرید.

ارتباط جهت انتخاب هاست مناسب ​

مطالب مرتبط

نظر شما