افزونه site kit چیست؟ افزونه site kit چه کاربردهایی دارد؟

نوشته شده توسط: محمد

افزونه site kit چیست و چه کاربردهایی دارد. همه ی وردپرس کاران و مدیران سایت های وردپرسی باید همیشه آپدیت باشند و وردپرس خود را به روز نگه دارند. با پیشرفت روز افزون علم، گوگل هم سعی دارد کار را برای کاربران خود راحت تر کند. یعنی استراتژی گوگل در معروفی محصولات، الگوریتم ها و افزونه های خود بر پایه ی راحتی کار کاربران و کاربرپسند شدن می باشد.
معرفی افزونه site kit
گوگل چند روز پیش افزونه ی جدید خود را برای وردپرس که افزونه site kit نام دارد، معرفی کرده است. در این مقاله قصد داریم ویژگی های منحصر به فرد آن را توضیح دهیم. با میهن هاستینگ همراه باشید.

معرفی افزونه site kit

این افزونه یک افزونه ی رسمی برای وردپرس می باشد. مهم ترین ویژگی و تغییر آن این است که به شما اجازه می دهد تمام اطلاعات و آمار مهم و ابزارهای گوگل را در مورد سایت خود به صورت یکجا داشته باشید. به کمک این ماژول شما می توانید وضعیت سایت خود و کاربرانتان را به صورت مستقیم از خود وردپرس مشاهده و تحلیل و بررسی کنید.
داده هایی که می توان به کمک افزونه site kit به صورت یکجا دست آورد:

  • اتصال به سرچ کنسول
  • اتصال به آنالیتیکس
  • اتصال به page speed
  • اتصال به google AdSense

مهم ترین ویژگی آن در توسعه و پشتیبانی توسط خود شرکت گوگل می باشد. 
این افزونه رایگان و open source می باشد. شما می توانید به جای اینکه به صورت روزانه به ابزارهای مختلف گوگل سر بزنید. اطلاعات این سرویس های کلیدی گوگل را به صورت یکجا داشته باشید. نصب این ماژول به سادگی چند کلیک است و نیازی به دستکاری کد های سایت ندارد.  اطلاعات این افزونه هم بسیار دقیق است زیرا از ابزارهای گوگل دریافت می کند. این افزونه برای صاحبان وب سایت های وردپرسی و توسعه دهندگان آن بسیار مفید است.
نصب این ماژول برای ایرانی ها کمی با مشکل می باشد اما میهن هاستینگ این مسیر را برای شما آسان کرده است. در ادامه نحوه نصب آن را به شما توضیح می دهیم.

شیوه نصب افزونه site kit

نصب آن بسیار آسان می باشد. ابتدا وارد افزونه ها در سایت وردپرس شوید. در قسمت سرچ site kit by google را بزنید و آن را دانلود کنید. وقتی دانلود شد به قسمت تنظیمات بروید. بعد از فعال شدن این افزونه، لوگوی آن بعد از گزینه ی پیشخوان ظاهر می شود. برای نصب اولیه باید گزینه start setup را بزنید. توجه کنید به علت تحریم های ایرانی برای ادامه ی مراحل نباید دامنه ی سایت ir باشد. همچنین vpn هم در سیستم شما فعال باشد. اگر از vpn استفاده نکنید پیغام خطا ۴۰۳ و یا bad request برای هاست های ایرانی ظاهر می شود.
اولین تیک سبزی که مشاهده می کنید، وب مستر تولز می باشد. بقیه ی ابزارهای گوگل هم به همین صورت نصب می شود.
توجه: از آنجایی که این افزونه در حالت نسخه نمایشی قرار دارد توصیه می کنیم در محیط stage نصب را انجام دهید. این کار را از طریق افزونه هایی مثل WP staging قابل انجام است. علاوه بر این می توانید با ایجاد یک subgolder این تست ها را انجام دهید. همچنین برای خرید هاست وردپرس می توانید با ما تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی میهن هاستینگ ارتباط بگیرید. 

مشاوره برای خرید افزونه site kit

مطالب مرتبط

نظر شما