ادوردز در ایران چگونه است؟

نوشته شده توسط: محمد

همانطور که گفته شد ادوردز یا تبلیغات کلیکی گوگل یکی از بهترین راه های کسب درآمد و فروش بیشتر اینترنتی می باشد. کاربرانی که از طریق ادوردز وارد سایت شما می شوند کاربران واقعی هستند که به دنبال رفع نیازهایشان هستند. بنابراین اگر قصد تبلیغات در حوزه ی اینترنتی را دارید حتما ادوردز را امتحان کنید.
اگر قصد سفارش و مشاوره رایگان در حوزه تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز را دارید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید

همه ی ما می دانیم که بیشتر سرویس های گوگل در ایران تحریم می باشد. به جز سرویس موتور جستجوی کروم گوگل و جیمیل، بقیه ی سرویس ها تحریم است. فراموش نکنید که در بیشتر کشورهای دیگر افراد از طریق همین سرویس ها مشاغلی را به وجود آورده اند! اما ما توانسته ایم تا حدودی این تحریم ها را دور بزنیم. سرویس ادوردز از طریق میهن هاستینگ برای شما مشتریان عزیز با پشتیبانی رایگان ارائه می شود.

وضعیت ادوردز در ایران چگونه است؟

ادوردز یعنی گوگل سایت شما را با کلماتی که مد نظر دارید در صفحه اول خود می آورد و به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ و ورود به سایت، هزینه ای را از شما کم می کند. این نوع تبلیغات هدفمندترین مدل تبلیغات می باشد.

خیلی از افراد که تا کنون برای سایت خود ادوردز زده اند و یا قصد انجام تبلیغات کلیکی را دارند این سوال ذهنشان را درگیر کرده است که اگر یک آی پی در طول روز بارها تبلیغ را کلیک کند، هزینه هدر می رود و هدفمند نمی باشد. اما گوگل برای هر آی پی یک فیلتر در نظر دارد. به عبارتی هر آی پی در طول روز یک بار می تواند روی تبلیغ کلیک کند. در دفعه های بعدی کلیک، هزینه ای از شارژ کمپین شما کسر نمی شود.
در مورد وضعیت ادوردز در ایران، این نکته را فراموش نکنید که امروزه بسیاری از کسب و کار ها به صورت اینترنتی انجام می شود و هر فردی حداقل یک بار برای رفع نیاز های خود و سرچ کردن کالاهای مدنظرش از گوگل استفاده کرده است. بنابراین یکی از مزایای ادوردز، جذب مشتری بالقوه می باشد.
کسانی که تابحال از ادوردز برای تبلیغات سایتشان استفاده نکرده اند ضرر کرده اند! 
زیرا طبق آمار ۷۵ درصد از مردم از اینترنت برای خرید و تحقیق محصولات استفاده می کنند. از طرفی رسیدن به صفحه اول گوگل کار چندان راحتی نمی باشد و زمان بر است. برای ادوردز باید بسیار هدفمند بود. توجه کنید که مدیریت کمپین ها کار ساده ای نمی باشد. ادوردز در صورتی به نتیجه ی مطلوب می رسد که CTR (نرخ بازدید به کلیک) آن بسیار بالا باشد. به عبارتی متن ها و شعارها باید آنقدر جذاب باشد که کاربران رسیدن به هدف خود را با کلیک بر روی تبلیغ مطمئن باشند.
ادوردز
توجه: تبلیغات کلیکی ادوردز خود را به شرکت های معتبر و منطقی بسپارید! منظور از منطقی بودن را در یک مثال توضیح می دهیم. اگر شرکتی با تفاوت قیمت بسیار زیادی نسبت به بقیه شرکت ها به شما پیشنهاد ادوردز بدهد قطعا آن شرکت تبلیغات کلیکی گوگل را به درستی انجام نمی دهد. زیرا ادوردز با دلار انجام می شود و از طرفی قیمت دلار الکتریکی بر همه ی افراد روشن است. از طرفی هر شرکتی که تبلیغات انجام می دهد به طور متوسط ۵ درصد از سود را برای خود بر می دارد و این موضوع کاملا طبیعی می باشد. خود گوگل هم برای تبلیغات ۱۸ درصد مالیات از اکانت کسر می کند. با شرکت هایی که گزارش روزانه و یا روندی از گزارش کار به شما نمی دهند خودداری کنید. برای دستیابی به نتیجه ی مطلوب باید هر روز به کمپین سر بزنید و کلمات کلیدی را اضافه یا کم کنید. حتی از نظر هزینه ی هر کلیک هم باید تغییراتی به صورت روزانه انجام شود.

تبلیغات ادوردز در ایران چگونه است؟

همانطور که گفته شد تبلیغات ادوردز در ایران تحریم می باشد. چند شرکت معتبر در داخل ایران توانسته اند به اکانت ادوردز دسترسی پیدا کنند.برای ساخت اکانت نیاز به مسترکارت و دیگر موارد مورد تایید گوگل دارید. یعنی برای ساخت رسیدن به یک کمپین موفق باید علم ادوردز و تبلیغات کلیکی گوگل را داشته باشید. تیم فنی میهن هاستینگ علاوه بر بستن کمپین شما به صورت کاملا حرفه ای، آن را کاملا بهینه می کند.
مواردی که برای ادوردز و بستن کمپین مورد نیاز است، فقط آدرس سایت و یا لینک کانال و پیچ اینستاگرام می باشد. همچنین باید کلماتی که مدنظر دارید که با آن ها در صفحه اول گوگل باشید را به ما بدهید. صفحات فرود در تبلیغات کلیکی گوگل بسیار مهم می باشد. اگر سرعت لود صفحه ی فرود کند باشد ممکن است کاربر بعد از کلیک پشیمان شود و صفحه را ببندد. بنابراین کلیک های شما هدر می رود. پس قبل از انتخاب صفحه ی فرود، روی سرعت آن دقت کنید.
در انتخاب کلمه کلیدی هم کاملا دقت کنید که مرتبط با حوزه ی کاریتان باشد و دقیقا همانی باشد که قرار است با آن کلمه مشتری مورد نظر را جذب کنید. درست است که پیدا کردن کلمه کلیدی می تواند سخت و وقت گیر باشد اما فراموش نکنید که برای جذب مشتری ارزشمند می باشد. مثلا کلمات کلیدی که انتخاب می کنید نباید کلی باشد. مثلا کلمه ی “کفش” یک کلمه ی کاملا کلی می باشد. برای بهینه شدن کلمات کلیدی باید از کلمه ی “خرید کفش مجلسی زنانه” استفاده کنید.

برای مشاوره رایگان در مورد ادوردز می توانید با مشاورین میهن هاستینگ ارتباط بگیرید.

پشتیبانی خدمات ادوردز

مطالب مرتبط

نظر شما